2010-07-23
 11:53:24

Godmorgon alla glada :)

God morgon hur mår ni allihopa?
Tycker ni också att det blåser lite kallt eller? Ialla fall här i stockholm .
Jag gick upp ur sängen för några minuter sedan .För att jag inte kunde sova för att lillen sparka på kissblåsan.
Så jag var ju bara tvyngen att gå upp så i dag vet jag/vi inte vad vi ska göra för något.
Har ni några förslag?
Jag/vi ska väll äta lite frukost snart hoppas jag . Om han inte ska ha äter jag själv.
För jag måste ha lite mat i magen . Jag tänkte ringa hem och höra hur mamma har de.

Jag ska ju hem på Tisdag för att sova hemma för att jag ska vara hos barnmorskan kl 10.00

och orkar inte åka här i från kl halv 8 liksom när man kan åka typ kvar över 9 i från mamma.

Saknar min lilla tindra (våran vovve) Kan även kalla henne för svartafaran.
Hon är kolsvart och är som en vind när hon springer busar och har sig med alla.
Så jaa men kan ju kalla henne vad man vill.

Nu tänkte jag göra mig lite frukost. Vi hörs väl vidare.

Jag tycker ni kan lämna lite kommentarer.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: