2010-07-06
 22:26:24

En dag närmare våran älskade dotter

Nu sitter jag hemma hos Storebror  i hans sköna soffa. Jag sitter barnvakt åt han lilla flicka.
Hon ligger och sover just nu och jag sitter och glor lite på tv och försöker använda hans mac dator den är ju fan skit svår haha . om man inte har en sån själv så blir man ju fan tokig haha .
Jag och hans lillflicka har inte gjort så mycket sen de åkte . Vi värmde lite mat ,satt och kollade på tv lite.
Gick ner i regnet till affären för att jag ville ha cola och jordgubbssnören mums:D
Sen så satte jag henne i ett bad torkade henne och fixade en god vällning till henne.
Vi la oss tillsammans i sängen och blundade båda två . Men tillslut somnade hon ialla fall:D
Mina ögon börjar också bli tunga .
Kanske ska lägga mig ner i soffan och sussa lite själv :D
Jag saknar min underbar älskling kan inte förstå att det är så svårt att vara i från honom.
Jag vill vara med han hela tiden .
Men i morgon får jag träffa honom i alla fall:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: