2010-07-02
 08:36:20

Det var en sjukt underbar dag i går med älsklingen

Vi mötes upp i slussen vid pressbryån för att sedan bestämma oss vart vi skulle.
Och tror ni inte att han kommer med en bukett blommor. Kan man bli sötare eller?
Han är hur underbar som helst.  Vi sätt och pussades ett tag innan vi gick vidare.

Det va grymt fina blommor . Jag har tänkt att jag ska hänga upp dom så de får torka sedan.
   

Min tjejkompis var inne i stan så jag sa till henne att vi skulle mötas vid t-centralen för att hälsa på varandra.
Hon kom dit och vi hade inte bestämt oss än vart vi skulle . Vi stod och snacka ett tag men sen så efter ett tag började vi röra på oss i alla fall . Vi alla åkte ner till samma tunnelbana men hon ska till mörby och vi skulle till Medborgarplatsen . Hoppar på tåget då hade vi bestämt oss det fick bli koh phangan En hur underbart mysig thairesurang som helst gillar ni stark mat gå dit .eller jag tycker alla ska gå dit över huvud taget bara att sitta i ett så kallade thailand och äta deras goda mat mums Säger jag bara.



Så tack för en underbar dag älskling
Du är helst underbar . jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går .
Du är allt jag vill ha .
Och våra barn .
Du kommer stå mig närmast hjärtat eller vara mitt hjärta igenom hela livet.
Jag kan bara säga att jag älskar dig mer och mer för varje dag och att du är det bästa som hänt mig!


Vi2blir3.se - Malin

Vi blev tillsammans för ett år sedan 1juli 2009 :-) förlovade oss den 1 dec 2009 :-)



PUBLICERAT: 2010-07-02, 14:04:00 | URL: http://Vi2blir3.se
Vi2blir3.se - Malin

Nä de blir 7 månader =) Du kan ju inte räkna från 1 dec, utan först 1 jan blir de ju en månad och då blir de 7 månader :) Eller är jag helt ute och cyklar nu... usch så yr jag blev =) hihi



PUBLICERAT: 2010-07-02, 18:07:17 | URL: http://vi2blir3.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: