2010-07-22
 13:53:10

Byte av barnmorska

Under de här 26 veckorna jag gått men våran bebis i magen har jag haft fyra olika barnmorskor och det stör mig faktiskt två av dom har varit så aroganta att jag velat strypa dom . Och man ska väll andå vara hos sin barnmorska typ en halv timme men dom två som va sånna bitter fittor ursäkta språket fick jag abra vara hos högst 10 min innan jag fick gå . Men tur som var så hade jag bara dom en gång vardera. Så jag va nöjd . Men för ungefär en och en halv monad sen fick jag en jätte gullig tant . Men hon Var ju tvungen att sluta . Så sista besöket hos henne är nu den 28 juli . Sista gången jag får tträffa henne . Och efter henne ska jag få en ny som ska ta hand om mig . Men det skulle inte förvåna mig om jag fick byta minst 2 eller 3 gånger till för att jag har sån otur.
Jag  har ingen ting emot människor . Men när det är nya personer som jag ska öppna mikg för nya personer som ska läsa min journal  om och om igen och det har ju varit nu 4 stycken och snart den femte . Usch .

Det va det här jag var rädd för. Det jag också stör mig på . Och jag som är så snäll och inte vill säga i från . Så får jag väll också skylla mig själv. Men vad tycker ni  ska man inte ha EN barnmorska som följer en hela grvidetet. Och inte nya som är tvungna att plugga in journalen när hon ska träffa mig

Jag är rädd för att det kommer vara så här på förlossningen också . men jag hoppas på att det inte är det.
Jag ber till gud att det inte är så . Visst det är lång tid kvar men jag hoppas hoppas hoppas på att det inte blir så .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: