2010-07-15
 14:11:02

Ännu en dag närmare

Nu sitter man är i datorstolen och tycker det är oerhört varmt . Har tänkt på en sak vad jag klagar om det i varje inlägg . Jag vet men fan det är ju det.
svetten rinner ju när man kommit ut ur duschen i alla fall så det där duschandet hjälper ju inte ett skvatt.

Nu har man varit vaken i två timmar hunnit äta frukost och täckt mig göra 2 ägg snart .
Så man blir rikitgt mätt i magen .
I dag ska vi väll inte göra så mycket jag och älsklingen ska väll smeta in oss i chocklad haha . Nej skoja bara.
Vi tänkte faktiskt baka en eller två kladdkakor.

I morgon ska vi hem till mig och vara i mammas lägenhet för de ska åka upp till bollnäs och ställa ut våran fina labrador. Och hoppas på att hon får en 1:a igen för då höjs hon i värde.

Och magen växer för fullt har tänkt lägga ut några nya bilder på våran flicka i magen :D
Och hon sparkar och har sig där inne . Jag kan inte sitta eller ligga på vissa sätt längre för då får jag en  spark .





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: