2010-07-25
 23:46:00

.<3

Namn: Isabelle
Ålder: 20 dec 1992
Bor: Hemma hos mamma, och hemma hos killen
Syskon: 2st en storebror,en lille bror+ en storesyster som skiter i mig . Och en storesyster som dog i cancer 1995.
Mail adress: [email protected]
Första graviditets symtomet: Mensen var sen en vecka och hade ömma bröst
Testade posetivt i vecka: Oj jag testade mig en vecka efter för senad mens. var i vecka 1 eller 2
Hur jag reagerade: Testade mig i solna på deras ungdomsmottagning. hon pratade om att hon skulel skriva ut nya p-piller till hon lyfte på testet och sa det kanske inte behövs. Jga blev chockad på en gång. Och visste knappt inte vad jag skulle säga.
Hur andra reagerade: Familjen var emot det i början men det har släppt.
Vad som fick oss att behålla: Vi båda ville ha henne men vi var lite oens i början men den kom vi fram till att behålla henne.
Vikt vid inskrivningen:  ca:58kg
Vikt nu i 26+0 har väll gått upp ca 10 kg
Illamående: Mår illa då och då men det mesta har försvunnit
Mat jag bara måste ha:Har inget speciellt behöv  av någon speciell mat. Men om det är de jag är mest e sugen på så är det väll nuggets men äter ej det så ofta .
Mat jag inte kan äta: Vet inte kräsen med mat överlag också
Första saken jag köpte: till mig eller bebis?
Mammakläder: mamma byxor/linne
När jag kände första rörelsen/sparken: Det rikitiga sparkarna kände jag för bara några veckor sedan .
Könet: Vi tog reda på det på ultraljudet i v18 . Det blir en liten flicka .
Namn vi funderar på: Nikita eller Luna .
Bästa minnet under graviditeten: Allting är ju hur underbart som helst . Veta att det växer ett liv innuti min mage är helt obeskrivligt.
Värsta minnet under graviditeten: Denna förbaskade ryggvärken .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: