2010-07-01
 08:37:38

1/1-2010

Natten i mellan den 31/12 till 1/1-2010 kl 00.00 satte vi på oss ringarna.
Våran kärlek blir bara större och större för varje dag som går.
Jag skulle inte klara mig en dag att inte veta att jag inte har dig vid min sida.
Du är allt jag önskat mig och allt jag vill ha .
Jag kommer inte släppa taget och mig .
Och inte bebis heller.
7månader med förlovning Underbart.

Har du bestämt dig vart vi ska käka i dag då?
Blir det något gott?


Det har varit hårda vindar i bland men det måste det väll få vara .
Jag älskar dig mer och mer för varje dag/minut/sekund som går.

Det ska alltid vara

Isabelle ♥ Per 
Du och jag föralltid

någon bild på förlovningsringarna har vi inte va älskling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: