2010-12-03
 20:09:11

Väntan

Nu sitter man och väntar på sin underbara man .
Han ska komma hit och mys pysa lite.
Han är väll här om högst en timme. När han kommer då blir det mys på hög nivå.
Det pirrar i min mage. Det känns som att vara nykär varje dag.
Att mina känslor är så starka för en sån underbar kille jag är överlycklig.
Och kan ni tänka jag har han i mitt liv.

UNDERBART♥


Så i helgen blir det inte mycket bloggande för nu ska bara halva familjen mysa .
I morgon blir det en liten släkt träffa ska vi över till Nikitas kusiner/farbror och fru och även träffa Nikitas Storasyster Linnea. Och Farmor.
Underbart man blir lika glad av att tänka på hennes charm .
Underbara linnea.


Så om vi inte hörs i helgen så hörs vi på söndag .
Jag har även satt upp julstjärnan i vardagsrums fönstret och köksfönstret.

Men kram på er alla läsare.
Förlossningsberättelse kommer inom kort



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: