2010-12-07
 15:34:49

Tjena , Halloj , Goddag.

Hej alla glad människor där ute=)
I dag har jag och lillskruttan sovit typ halva dagen vi gick upp halv 11 i dag om inte senare.
Visst så vaknade vi kanske 4 gånger under natten men det vara bara tutte och så somnade vi båda om igen.
Vi har inte gjort mycket alls i dag varit på en runda med hunden men sen har vi bara varit innan för ytterdörren.
Skönt det också även fast jag blir väldigt väldigt rastlös.
Haha. Men det är väll normalt.

Kl är redan halv 4 och jag tycker faktiskt att det är mycket ljusare ute nu än vad det var för kanske 1 månad sen för då blev det ju mörkt på en gång . Men det kanske är mina ögon som spelar mig ett spratt haha .
Eller vad tycker ni ? Har det blivit ljusare ute?

Mamma står vid spisen och kokar svartvinbärssaft.
Mums!!.
Hemma gjord saft är ju godast.


Nathalie

Saknar dig gumman, kommer till fiskis på din födelsedag då får vi fika och prata om allt och inget =)

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: