2010-12-06
 22:06:01

Outlet i barkarby

Jag kom precis hem efter en lång dag på Barkarby outlet.
Vi gick nog in i alla affärer där jag hade aldrig varit där innan .
Jag hittade mig en jacka på Stadium outlet för 1200kr.
Kan nu slänga den jackan jag har nu för den är alldeles för tjat.
Har ni vägarna förbi dit , åk dit väldigt bra priser och snygga saker


Nu ligger lillskruttan och sover men ska snart ta upp henne ur vagnen för att lägga henne här i sängen så vi båda kan krypa ner och sova en blund så vi båda är pigga och glad i morgon .
Fast i morgon blir det en slapp dag ska bara vara hemma.

Vad Har ni gjort i dag da?

Det blir inge mer inlägg i dag väldigt trött i kroppen och i ögonen .
Så god natt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: