2010-12-08
 10:58:02

Mitten av veckan

Kan ni tänka er att det redan gått halva veckan . Jag kan inte förstå hur tiden går så snabbt!
Sakta ner den! Jag blir 18 år om 12 dagar och det är julafon om 16.
Och jag har inte köpt en ända julklapp. Katastrof.

Just nu ligger lillan och sover la precis ner henne för hon somnade på mitt bröst.
Men nu så ligger hon i min säng .
Hon har börjat snurra runt i sängen alltså vrida sig ett halvt varv.
När vi vaknade på morgonen ligger hon och sparkar mig i magen för att hon ligger så konstigt .
Tiden går fort.

Hon är vaken och skrattar mycket eller leer rättare sagt.
Men har även börjat få fram lite konstia jodell ljud.

För min del nu när lillan sover blir det till att äta frukost.
När hon är vaken så är det annars så svårt att skära upp ost och bre smörgåsen .
Så gör det när hon ligger och sover.

Kram så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: