2010-12-10
 09:24:23

Godmorgon på er.

Nu är det ändligen fredag igen .
Skönt. Även fast det är typ fredag hela veckan för mig så njuter jag av att dagen slår om till Fredag.
Nu är det 10 dagar kvar tills jag blir 18 år och det är 14 dagar till jul.
Vad tiden har gått snabbt. Jag har inte ens köpt en julklapp ännu .
Julgranen är inte framtagen här hemma ingen tingen ting är framtagen förutom julstjärnorna som står i fönstret.


I dag så ska jag åka till min skola Kista Gymnasium .
Måste träffa mina fina skolkamrater. Saknar dom faktiskt.
Hoppas på att alla är där. Ska åka dit så jag hinner dit till lunchen för jag ska njuta av en Kanske äcklig/god lunch med dom. Hoppas på att det är något gott att det tänker nu är Bella på väg hit vi hittar på något riktigt mumsigt.

Efter  jag varit där så ska jag väll kolla någopm julklapp
sen träffa kärleken


Lena O.

Spännande att läsa din blog Bella, jag har följt den med intresse. Önskar dig, Nikita och pappan lycka till i framtiden. Vet du är en ansvarstagande och kärleksfull mamma som kommer att skapa bästa förtusättningar för din lilla flicka :) Önskar dig även en riktitgt god jul och hoppas du får en toppenfin födelsedag nästa vecka! Hälsa så gott.

Hälsn. Lena



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: