2010-08-19
 16:15:57

♥ Vårat barns rörelser♥

Nu sitter jag och håller min hand på magen .
Och hon ligger där inne och buffar och trixar för att ligga sig bekvämt.
Det är så häftigt att både se och känna henne . Jag blir nästan tårfyld av glädje .
Sist jag var hos barnmorskan så satt hon upp. Men nu värkar hon ändå trycka upp rumpan imellan revbenen .
Så hon kanske har vänt sig tillbaka igen :)
Men magen snurrar förfullt och ser ut som en männsklig kroppsvåg hehe .
Hon lever lopparen där inne . Det kommer bli en liten flicka som kommer säkert bli exakt  som mig.
Springa runt och vara en sumobrottare , Inte gilla att ha kläder på sig .
Aa ni fattar säkert . Men det kommer bli helt underbart när hon kommer hit till oss.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


♥BEBIS VI LÄNGTAR EFTER DIG!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: