2010-08-19
 21:17:36

Usch vad tjock man känner sig

Att bara ha ätit en meny på donken så känner mig sig så oehört tjock.
Men mammsen min orkade inte laga någon mat i dag så hon kom och hämtade mig när hon varit hos sin vän.
Och så åkte vi gemensamt dit.  Men usch visst är det gått men man känner sig 100 kg tyngre och känns som man ska bli fetare också.

Nu ska jag gå ut med hunden så hon får göra sina behov för jag ska sedan in i duschen och sedan krypa ner i sängen . I Morgon kommer min kära lilla gumma hem min älskade barndomsvän Nathalie.
Hon fyller 19 år i morgon . Tiden går ju så snabbt. ;)

Grattis Annica föresten . Du är underbar tjejen .

Kommer ett inlägg sen när jag kommer in igen .
Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: