2010-08-08
 09:34:32

USCH

Nej natten har inte varit någon rolig för mig blixtran och åskan har gått så jag somnade till i bland men vaknade och somnade till helt vid 4tiden i morse  så jag har inte fått min sömn jag behöver. Så jag är ju lite små irriterad Och bebis i magen hade match där inne i går när jag skulle sova också så det var ju itne så lätt för man kan ju knappt liggapå sidan längre.
Killen ligger och sover fortfarande även fast jag försökt väcka honom . Vovven ska snart få mat så jag måste nog klä på ig och kila ut med henne också så hon inte gör något behov inne för det vill jag inte.

Ögonen går i kors på mig och jag kan inte lägga mig och sova för jag måste också äta någon ting och sen när man lägger sig bredvid killen så kommer han gå upp bara för det och hur kul är det att sova själv i en säng . Inte speciellt.

i morgon går jag in i Gravidetsvecka 29 (28+0)
Och i dag är det bara 85 dagar kvar<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: