2010-08-17
 14:20:31

trötta bella

Nu sitter jag här och pratar med killen i telefon .
Jag ska snart åka möta han inne i stan en snabbis .
Jag var nyss ute med hunden som har haft lite problem med sin mage sen i går men nu verkar det vara bra igen .
För hon har typ varit som en liten ko och gått och tuggat gräs .
Jag ä'r väldigt väldigt trött även om jag har fått sova hela natten .

Vad ska ni hitta på en tisdag som denna da?
Själv så börjar skolan igen på måndag och ska dit och prata med rektorn eftersom att han inte svarar på sin telefon.Så måste jag åka dit och prata med honom.

Får se hur länge han kan låta mig stanna kvar i skolan min lärare sa typ bara två veckor men nu ska jag och rektorn komma överens om något.

Men nu ska jag börja klä på mig så man kan åka och möta älsklingen .

BEBIS VI LÄNGTAR EFTER DIG.
VI GER DIG ALL VÅR KÄRLEK PLUS DINA SYSKON


Mikaela

sv: Japp, min msn är [email protected] :)



PUBLICERAT: 2010-08-18, 12:10:40 | URL: http://youngandpregnant.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: