2010-08-19
 10:23:09

Trött och hungrig och aa vad mer.

I natt har jag inte fått sovit någon ting hon var varit vaken ryggen har värkt mina  exem har kliat.
Aa kan man få en jobbigare natt. Visst är det mysigt att känna bebis rörelser men på nätterna vill man gärna få sova. Nu sitter jag och är hungrig och ska dra i mig en macka innan jag ska klä på mig och träffa mina "chefer" på jobbet för att prata om hur vi ska göra med mitt jobbande .

Jag måste börja ta mina järntabletter i dag.
Men jag som älskar mjölk måste ju vänta i 2 timmar efter eller före jkag tar järnet. och när jag äter så tar jag mjölk till maten och då måste jag vänta 2 timmar och då glömmer jag bort att ta dom . Seg aa .

Det är inget fint väder ute vad har vädergudarna beställt för väder.
Jag vill ha lite upppiggade sol. Men det ska inte heller vara för varmt .


Min mamma ska ringa till mödravårdcentralen för att de måste skriva ut ett moderskapsintyg för jag hinner inte själv ringa dom eftersom jag ska träffa mina "chefer" . Men det där moderskapsintygen ska jag lämna till försäkringskassan. Jävla barnmorskor som inte påpekar det när jag är där.
Jag fick veta det genom sofie. Tack vännen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: