2010-08-02
 12:11:07

tredje och sista trimestern

Nu är det ej lång tid kvar.

Kroppen
Kroppen är vätskefylld och det är överallt. Fötter, Armar ,Ben .Fingrar jag menar verkligen överallt.
Mina fingrar och tår ser ju ut som korvar haha .  Men Förlovningsringen ska sitta kvar där.För vattnet försvinner ju efter gravideten. Ryggvärk har jag också. Man märker det mest när man ska kliva upp ur sängen och det stramar i hela ryggen så man vet ju inte rikitigt vart det gör ont någon stanns.
Och vill verkligen ha en massage men man får ju inte det:/

om 3 veckor börjar föräldrar utbildningen som man får från MVC.
Jag/vi längtar ju inte mycket , klart vi gör.

Jag längtar bara mer och mer ju närmare det kommer.
tänkt och kolla saker på blocket , Tex byråer o så där. Måste ju ha bebisens kläder.

Veckorna bara springer i väg. och ska förmodligen fika med en ung tjej som är gravid också.
Det är ju kul och dela sina tankar med någon också.


Tack älskling för att du finns oss mig.
Du är allting jag önskat mig och allting jag vill ha i mitt liv.
Du jag och barnen är det som får mig att kämpa .
Jag älskar dig och barnen och bebis i magen också.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: