2010-08-25
 19:47:01

Sovpaus

Efter jag skrev inlägget innan det här så gick jag och la mig i soffan och jag somnade på en gång.
Man kan knappt förstå att man kan vara så utslagen som man nästan aldrig är. Men man ska väll passa på och vila så mycket som möjligt nu innan bebis kommer. Och unna sig själv lite. Kanske åka på bio och bara dr aut och käka. Jaa det ska nog klammas in på kalendern så snart som möjligt.
Visst är det skönt att sova? Eller är det bara jag som tycker det. Jag älskar nästan att sova. Vissa dagar efter skolan så kan jag slänga mig på soffan och slocknar direkt. Men nu är det bebis som tar min energi och att jag går hela dagar. Så kroppen blir väll lättare trött också.

Men det var hur skönt som helst att sova någon timme .När jag fick upp någon minut efter 7 så gick jag och gjorde mig 2 köttbullemackor. Mums så nu snart ska jag gå och ta ett glas mjölk!




I morgon är det Mödravårdcentralen  halv tolv och sen kvart i 5 börjar första träffen på föräldrarutbilningen. Längtar längtar längtar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: