2010-08-14
 12:19:31

Solen skiner , det odlade gräser växer för fullt där ute.

Nu så vaknade man för en stund sen ska in och pussa på killen när som helst.
I dag blir det aik match eftersom jag ahr årskort så måste jag ju går för att annars slösade jag ju bort pengar.
Men det är i alla fal Aik -gais man fpr se hur ställningen blir .
Eftersom att det gått så dåligt för oss nu så antingen blir det lika eller så torskar vi.
Men man kan ju alltid hoppas på en vinst men hur stör chans är det .


Jag och magen är väldigt trötta och väldigt ont i ryggen . För min kille han ta ju upp hela sängen när han sover så på nätterna blir man rätt irriterad .Men men kärlek är s mysigt.

Men nu ska jag in och puss på honom kanske blir ett inlägg till innan jag sticker men annars kommer det väll in senare. Ska försöka lägga in bilderna på magen också men datorn blir galen när jag försöker :)

Kram på er så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: