2010-08-18
 18:08:52

Sent inlägg för att vara jag .

Nu är jag hemma efter en halv dag i stan . Jag möte sofie som också ska bli mamma i oktober vid södra station så gick vi till Statsmissionens öppnaförskola för att vi skulle fråga lite om föräldrarutbildningen.
Så vi skrev upp oss och hoppas på att vi hamnar i en grupp snart.
Vi var där kanske en och en halv timme så vi var med på deras sångstund och så där.
Ni som är unga mammor eller ska bli tycker jag ska vända sig dit för där är det faktiskt jätte bra.
Det är mycket mammor där med sina barn.

Det var jätte trevligt att träffa dig Sofie . Du verkar vara en fin tjej.
En bra person som man kan prata med.


Annars i dag har jag inte gjort så mycket alls. Jag har bara tagit det lugnt . Och ska ta det ännu emr lugnare nu.
I morgon ska jag träffa mina "chefer" på jobbet för att diskutera om hur mycket jag kan jobba och så där.
Jobbar som nattvandrare så ute på nätterna kan jag inte jobba men vi kanske ska lösa det med att jag ska hänga på fritidsgårdar .Vi får se vad dom säger.


Men nu ska jag röra runt lite i köttfärssåsen och stå och gunga lite för bebis där inne är vaken .
Men jag drar i väg ett inlägg senare. Ska lägga in nya magbilder om jag orkar ta några också.

Kram på er så länge .

Nu är det bara 75 dagar kvar tills bebis kommer
LÄNGTAR EFTER DIG



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: