2010-08-30
 14:40:52

Så jag känner i kroppen

Nu har jag gått in i gravidetsvecka 32 . Och nu är det inte lång tid kvar.
Jag känner själv hur bebis trycker på allting . Det är tyngre att andas m.m.
Ryggen gör fortfarande ont men det är sånt man får ta . Nu när jag satt på tåget så tänkte jag att jag skulle ringa till nackas sjukgymnast och höra om det finns möjlighet att jag kan åka dit och göra lite övning.
Mitt illa mående har typ kommit tillbaka och har fått en riktigt jobbig halsbränna.
Sömnen är till och från i bland kan jag få sova hela nätterna och i bland så ligge jag vaken halva nätterna för att hon är vaken. Så trötthet kan man säga att det är kvar och stark. Jag är helt slut om dagarna nu när jag varit i skolan och så. Det är nästan så att jag vill slänga mig i sängen och sova i 100 år. Men det är sånt man får ta. Jag har fått rätt mycket sammandragningar. Men det är bara i bland tex när jag stressar och så där eller när jag har gått väldigt långt.

I går kväll mådde jag inte så speciellt bra. Jag bestämde mig för att slänga mig i ett bad eftersom att jag hade så fruktansvärt ont i min mage . Men jag kunde bara ligga där i några minuter innan det började göra ondare. Det var en riktigt obehaglig känsla . Vet inte vad det va heller men det gick tillslut över . Jag kallsvetades och blev jätte hängig . men som sagt det släppte och sen så gick jag och la mig och sov.
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: