2010-08-10
 10:59:07

Ryggvärk!

Jag vaknde kl halv 6 i morse och startade tv och låg och kollade på tv och insåg snabbt att jag inte skulle kunna somna om . Men jag somnde om men lite senare än vanligt jo halv 9 så sov jag till halv 11 och var då tvungena tt gå upp pågrund av mina rikitigt starka ryggsmärtor.

Dessa ryggsmärtor är helt olidliga . Jag vet inte hur jag ska sitta eller stå på grund av att det gör så ont
Det går inte att beskriva . Jag kom knappt upp ur sängen var tvungen att typ snurra mig upp drog armen längs hela golvet så jag blev till en boll och sen tillslut så lyckades jag ta mig upp.

Jag bara längtar tills man kan få en rikigt massage och så börja göra rygglyft igen då magen inte är i vägen längre för att stärka upp den . För min ryggvärk försvann då vi tränade thaiboxning så träning funkar hyfsat för min del. Så vi får hoppas på att det försvinner med ryggövningar och massage sen när bebis har kommit hem till världen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: