2010-08-24
 06:55:45

Regn och rusk

Nu regnar det uta för fönstret och jag är rätt så trött.
Men jag ska till skolan i dag också. Bild och form kul !
Men det är ju 50 poäng exktra så man ska ju inte klaga.
Har tänkt mig att göra lite te och mackor nu innan jag ska kila till tåget.
Vad ska ni göra i sånt här vänder då?
Denna vecka har jag full späckat schema förutom skolan

I morgon ska jag träffa psykosocialaenheten på sös och prata med min kurator lite hur jag mår nu under tiden .
Torsdag ska jag till Mödravårdcentralen och träffa min ny barnmorska . Hoppas hon är bra(håller tummarna) och sen på "kvällen" Eller vid kvart i fem så är det första föräldrarutbilningen . Det ska bli så kul . jag längtar som bara den faktiskt. Tiden kommer då gå så himmla snabbt. 6 veckor är ju ingen ting men när det är något man längtar efter träffa alla blivande föräldrar igen och lyssna på det intressanta "föreläsningarna"
Men det kommer bli prima .

Åhh vet ni vad jag såg i kalenderna . Jag har ingen ting bokat på Fredag f*n va skönt.
Tydligen så skulle mitt brorsbarn kommer hit i helgen och vara här. Då ska man åka hem och mysa med henne lite också.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: