2010-08-09
 11:59:57

Nu är det en nystart på en ny vecka!

God morgon Måndag igen och jag går in i en ny vecka.
I natt har jag vällsovit så där. Killen somnade inte förens vid 6 i morse för att han intevar trött.
Stackars lilla mannen min . Men tillslut somnade han i alla fall. Jag var tvungen att gå upp vid 9 ge vovven mat och gå ut med henne sen så hoppade jag faktiskt i sängen ett tag till och gick upp bara fö 5 min sedan .
Det var faktiskt skönt att sova lite längre än vanligt. Jag ska låta in älsking ligga och sova ett tag till om han inte vaknar av att jag inte ligger bredvid honom .

Ska väll snart plocka fram lite frukost. Så man får lite energi i kroppen .
Mammsen och lådsaspappa kommer hem om en och en halv timme ungefär undra hur glad vovven blir av det . hon som blir överlycklig av att man kommer hem om man varit ute i en timme och mamma o lådsaspappa har ju varit borta en hel vecka. Hon kommer ju stå i taket nästan .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: