2010-08-22
 12:55:47

Myshelg hos killen min

Nu är det söndag igen och i morgon börjar skolan .
Men vi ska över till killens barn eftersom att sonen blir två i dag .

I helgen har vi inte gjort mycket alls vi har bara tagit det lugnt .
Dt blev så att vi tog oss in till Sveavägen och kollade crusingen med alla fina raggarbilar.
Det var faktiskt rätt så kul men vi gjorde det för att fördröja tiden .
Men annars i helgen har vi inte gjort så mycket bara ängnat tid åt varandra.
Men det är ju lika mysigt det .

Vad har ni gjort för kul då .
Har ni haft det bra?

Tröttheten blir bara värre och värre .
Jag vaknar fortfarande mitt i nätterna och är kissnödig eller bara ont i kroppen.
Men försöker somna om bara någon minut efter men i bland funkar inte de.
Då ligger man vaken halva natten .

Men jag bloggar mer sen när jag kommer hem.
För ni ska vi kila till bussen snart för att åka och fira lillgrabben :)

I morgon går jag in i vecka 31. (30+0)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: