2010-08-12
 13:43:22

Min man och jag

Om bara några dagar men vilket datum vet vi inte har vi hållt i hop i 1 år.
Tiden går så snabbt baby . Bara du visste vad jag känner för dig så skulle du nog svimma .
För mina känslor är enorma för dig . Jag älskar dig bara mer och mer för sekund som går.
Och det blir bara jobbigare och jobbigare och gå i från dig.
Alla dessa dagar med dig är underbara. Jag vet att vi har bråkat rätt mycket. Men vi har alltid kommit tillbaka till varandra. Att tänka ig ett liv utan dig går inte. För jag vet att jag vill leva med dig och tänka mig en framtid utan dig vid min sida bryter jag i hop. Jag vill dela alla mina dagar med dig.

Jag vet att jag kan överreagera på vissa saker men  jag är bara så rädd att förlora dig.
Du har hela mitt hjärta hos dig du har hela min kropp.
Du behandlar mig som en prinsessa jag älskar dig bara mer och mer baby.

Det finns så mycket jag vill skriva eller berätta man jag får inte ut de.

Jag kan bara säga att jag älskar dig över hela mitt hjärta och att jag lever för dig .
Det ska vara d och jag föralltid!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: