2010-08-06
 10:26:15

Man blir glad när solen skiner

Dessa dagar sen i tisdag har jag varit tuvungen att gå upp kl 9 för att ge hunden mat och gå ut med henne . Visst är det mysigt. Men jag som är så jäkla trött blir det jobbigt för mig. Men Sånt får man väll ta för man kommer ju vara tröttare sen . Sen i tisdags har det varit växlande väder så man har ju antingen gott ut i spöregn eller strålande sol det är ju helt underbart att vakna upp och det är strålande sol ute. Bara inte den påverkar mig att det inte är så varmt så är jag glad . För nu när man börjar bli rikitigt stor så är denna hetta ett helvete.

Min kille och hunden busar i soffan just nu och det är ju rätt kul att se.

Nu om en stund så ska vi till adidas lagret i hammarbysjöstad och sen till igor sport i skanstull.
Men vovven får stanna hemma.  Vi ska väll börja åka när som helst så detta inlägg får bli ett kort inlägg.

Men ni är bäst som läser min blogg ni gör så jag vill fortsätta med mitt skrivande,
Men nu ska vi röra på oss men hare bäst så skriver jag ett inlägg när vi kommer tillbaka .

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: