2010-08-31
 12:05:21

Magsmärtor så jag ringde förlossningsavdelningen

Nyss ringde jag till min barnmorska och förklarade hur jag har ont i min mage och hon råde mig till att ringa förlossningsavdelningen på sös. Och gjorde självklart det. Kom fram på en gång och var tvungen och förklara igen. Han på förlossningsavdelningen rådde mig till att ta en alvedon och om det inte gått över inom en halv timme skulle jag ringa tillbaka till honom . För magsmärtorna sitter på höfterna och lite mer in mot magen som stickningar och som kramper då och då.
Men jag hoppas på att lillen kan hålla sig inne i magen ett tag till. Jag håller verkligen tummarna på att det lägger sig att det inte är någon fara.

Just nu sitter jag i skolan och slutar väll om någon timme . Och nu sitter jag bara och håller tummarna att det ska gå över.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: