2010-08-28
 20:35:12

Lördag är en slapp dag?

I dag vaknade jag upp bredvid min underbara älskling.
Jag kunde inte sova så jag pussade lite på honom för att få han att vakna till liv lite.
och då var kl bara 10. Vi gick upp till hans mamma och åt lite frukost och efter det så komm hans vän och skulle på gårdens loppis. Alla i det området från nummer 13-15 hade loppis på innegården.
Sen åkte vi där i från vidare och kollade lite innan de körde mig hem och på besök var Sippan.
Sippan ska nämligen flytta till uppsala om bara någon månad eller för att vara exakt så flyttar hon in på samma datum som bebis är beräknad på den 1 november.

Mina ögon har varit rätt så tunga i dag men nu börjar det faktiskt vara extremt.
Jag saknar min älskade man att vara i från honom tar ju på än . När man är med honom blir man lugn och känner sig trygg.Allt med han är helt perfekt. Visst har vi det jobbigt men bara vi håller i hop kommer vi komma igenom det här.

Jag börjar känna mig lite sjuk också lite små ont i halsen och är lite kall i kroppen .
Men sjuk vill jag inte bli nu för blir jag de är det risk att jag itne får betyg i Bild och form.
I morgon ska jag också träffa min underbara älskling .
pussas lite med han och springa runt lite i Nacka forum .

Ska sätta mig nu och kolla på det nya programet Dansfeber.

Kram så länge



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: