2010-08-30
 15:33:14

Lång prommenad med hunden

När jag skrev det sista inlägget så satte jag på mig skorna och gick en lång prommenad med vovven .
Hon var alldeles skitig när vi kom tillbaka in igen . Lera överallt och blöt usch . Det är så jobbigt att sätta sig på knä och torka henne nu för tiden nu när magen är i vägen och man får så ont i känan av att stå på dom. Men det är sånt man får ta om man ha hund i familjen . Men det är skönt att vara ute och gå faktiskt även fast det krampar lit ei magen så är det ingen fara.


Nu har jag tänkt att jag ska börja röra mig mot tåget. För jag ska åka till Bagarmossen för att möta upp älsklingen och så ska jag ta med mig kameran eftersom att jag sa till min lärare att jag ville göra någon ting inom foto på Bild och form lektionen . Och hon kom med förlag om att jag skulle ut och fota lite byggnader. Så nu ska man till bagis och ta kort på den lilla "förorten" hehe.
Jag kan kanske lägga in någon av bilderna som jag tagit här på bloggen tills i kväll när jag kommer hem igen .

Men om 12 min går mitt tåg så jag ska börja röra på mig .

Kram på er så hörs vi i kväll när jag kommer hem .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: