2010-08-08
 22:39:28

läcker?

Såg att detta inlägg inte ade publicerats
Detta skulle in för ungefär 2 timmar sedan



Nu har jag verkligen börjat läcka . Det är ju jobbigt om man itne har BH på sig så är hela tröjan blöt vissa gånger.
Det blir sådanna fina fläckar på tröjan .
Så snart så blir det att köpa amingskupor för att stoppa detta mjölkflödet hehe. 
Men ändå känns det skönt att veta att man kanske kan amma sedan eftersom att amn läker nu.
För amma är någon ting jag vill göra och det som känns bäst för mig och säkert mitt barn också..


Om några minuter /halv timma så blir det att laga lite stuvade makaroner och falukorv.
Men nu ska jag bara krypa ner och killen i soffan som väntar på mig .

Men kram på er så hörs vi 
Ha en så skön vilodag som möjligt:) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: