2010-08-15
 22:06:47

Kväll igen och sitter ensam i min säng

Jag kom hem för ungefär snart en halv timme sedan . Vi har varit hemma hos min killes kompis han fick konturena gaddade i dag i alla fall och det blev faktiskt nice. Den kommer bli mer snyggare när den är helt färdig . Det blir väll om några veckor när de han gjorde i dag läkt.

Älsklingen åkte hem till sig och jag åkte hem till mig . Tråkigt men vi får ses i morgon . Blir lättare sen när man flyttar i hop då vi kan vara med varandra hela tiden .

I morgon ska jag ringa till min skola för att prata med rektorn om att jag ska gå en elelr två månader till i skolan får se vad han säger om det. Men jag hoppas ju på att han går med på att jag kan vara kvar ett tag till jag behöver ju studebidraget. Visst är det inte mycket men det är ändå någon ting innan bebis kommer till världen .
Min lärare sa att jagskulle kunna gå 2 veckor i skolan man vad gör det. Det är ju ingen ting jag kommer ju inte orka sitta hemma i nästan 2 och en halv månad. Kommer ju bli riktigt uttråkad.
Men Men får höra vad han säger. Jag hoppas och jag hoppas att ni håller tummarna med mig också.
Och hoppas rektor Bertil är i skolan i morgon så att han inte sitter på massa konferanser.


Sitter nu och kollar på en film som heter Girl next door på 5an den verkar vara rätt bra.
O min ryggvärk har inte gått bort än jag får åka till babyplaneten eller vad de heter och testa sån där som stödjer magen och får se om det hjälper. I sånna fall får det bli att man köper en sån .



I morgon går jag in i gravidetsvecka 30 fan tiden bara springer i väg . Snart är våran lilla flicka här och vi blir en stor familj . Jag min älskade man  halv två barn och bebis .<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: