2010-08-18
 20:40:12

Kort promenad!

Nu har jag precis kommit in från en kort promenad med mammsen .
Vi gick ner till affären och köpte oss lite mjölk . För mjölken var nästan slut.
Så nu sitter man och kollar med ena ögat på djursjukhuset.
Vi var ändå ute ungefär  ungefär 40 min så det blev en kortis .
Men mysigt att gå med mamma i alla fall.

Ikväll så är det Livet på BB på tv och självklart ska jag bänka mig där.
Det är ju så bra och se förlossningar innan man själv ska föda. Visst vissa skriker ju som det vore världskrig.
Men undra om det inte kan vara lite tillgjort . Visst finns det dom som skriker . Som folk berättar när de har fött barn så har det inte varit så dramatiskt .

Men aa snart är våran bebis hemma så då blir det mystider.
Skolan börjar på måndag igen . Lite segt men skönt på samma gång.
För jag måste ju få i hop lite pengar. Men får se vad det går med på om jag får gå någon månad till.

Nu ska jag fortsätta kolla lite på Djursjukhuset.
Men det kommer nog ett inlägg senare


Kram på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: