2010-08-16
 11:37:47

Hur jag mår

Hur jag mår av att vara i vecka 30

Jag mår bra illamåendet kommer när jag stressar.
Jag är även väldigt väldigt men jag ahr så mycket energi att jag knappt kan sitta still.
Så jag ska alltid vara i gång men när jag väl lägger mig i soffan så slumrar jag oftast till.

Ryggen värker väldigt mycket nu
Och jag ska försöka bada i badkaret med varmt vatten så mycket som möjligt och försöka få alla muskler att slappna av.

Den här ryggvärken går inte att beskriva
den sitter längst ner i ryggen i miten av ryggen och högst upp vid nacken .  Jag skulle vilja att ryggen slutar värka för det är det ända som är jobbigt.
Jag har även mycket vatten i mina ben och händer
Men det kommer ju försvinna sen när bebis är ute.

Bristningar har jag fått på rumpan , ena innelåret och lite på höfterna .
Och så klart brösten har jag fått en massa . Men sånt får man ju ta av att vara gravid.
För att vara gravid är ändå också väldigt mysigt.
Något som jag akn tipsa till om ni är rädda för att få bristningar .
Eller bara är allmänt torr. Jag började använda Babyolja väldigt sent jag hade redan fått brisningar. Så nu försöker jag bara hindra att det blir mer.
Babyolja funkar faktiskt men man ska börja med det tidigit i gravideten .


Jag har även börjat läcka väldigt mycket och måste ha inlägg i bhn eller något litet papper.
 Låter lite småbarns varning med papper i bhn men det är bara en liten fyrkant som täcker bröstvårtan för jag läker så mycket att jag ibland brukar få fläckar på tröjan utan för liksom .
Men så får det vara.

♥BEBIS VI LÄNGTAR EFTER DIG.♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: