2010-08-01
 09:31:03

Hej eller god morgon vad ni tycker bäst om!

Jag gick upp för cirka 20 min sedan . Trött e jag verkligen killen ligger fortfarande och sover och jag sitter här med barnet vi passar.Jag skulle vilja sova mycket längre men det fick man inte.
Jag har jätte ont i mina tänder vet inte rikigt vad jag gör om nätterna haha .
Om någon ändå visste det haha. Men jag vaknade en gång av att jag gnistlade tänderna så hårt att jag trodde jag skulle tappa dom .  Eller så var det bara jag som sov oroligt .  Nej det är frågor man akn ställa sig i bland ? eller hur ?
Men men vad ska ni göra i dag då ? det är ju ändå söndag. Har ni det också som en vilodag.
Men det kommer väll inte bli så  mycket vila i dag. Vi vet inte hur länge vi ska passa henne men det kommer väll hem någon gång. haha.

Sen ska vi kanske och åka träffa min killes vän . För att han ska kolla på hans gaddning o kanske fixa till den.

I morgon går jag in i 27+0 alltså gravidetsvecka 28.
tiden går ju så himla snabbt. Snart är våran lilla flicka hära.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: