2010-08-20
 20:02:55

Gokväll mina kära läsare.

I dag har jag bara suttit hemma hos min underbara granne som kom hem från sin kille i dag.
Underbart hon fyller ju år i dag.Grattis !!!!
Så vi har suttit hemma i hennes kök och bara snackat en massa skit. Fikat med lite kakor och cola och vid ungefär 5 tiden om jag inte minns fel på kl eller jag kollade inte på klockan vad den va då. Men skit samma så käkade vi Finsk korvsoppa .Mumma . Det va ju perfekt och det är ju riktigt mättande också. Det får bli fler gånger.

Om 3 dagar börjar skolan igen . Skönt men ändå tråkigt. Så har man någonting att göra nu när det ändå är långtid eller korttid kvar tills bebis kommer till världen .
 Men pengar är ju alltid bra och ha så jag tackar och tar emot bara.
Eftersom att jag inte jobbar eller något så är det nästan 0 kr på kontot varje månad.

Men nu ska jag sätta på mig skor och så där för att kila ner till tåget som ska ta mig tills tan där jag ska möta upp min älskade man.

På torsdag börjar föräldrarutbildningen på statsmissonen .
Hoppas det blir bra. Jag hjåller tummarna.
Den på går i 6 veckor en dag i veckan .
och sen 3 gånger efter bebisarna har födds.
Men det kommer nog bli bra.

Om det inte blir något inlägg i helgen så kommer det en bra uppdatering på söndag när jag kommer hem.
Men kommer nog vara svårt att inte skriva ett inlägg eftersom att det är så kul .
Kanske skriver ett inlägg i från mobilen . Om inte pengarna går åt så snabbt.

Men kram på er så länge och ha en trevlig helt.
Det är kul att statistiken höjs .
Komigen fler klarar vi av .


Jessica

Okej det var inge bra. det hade jag ingen aning om faktiskt. Roligt att du tittade in på min blogg :) hoppas du vill fortsätta läsa den :D



PUBLICERAT: 2010-08-20, 20:47:59 | URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
NATHY DEMECHO - Gravid.

Sv: Svårt att förklara, kolla www.designadinblogg.se har fått massor med hjälp därifrån! :)



PUBLICERAT: 2010-08-20, 23:46:51 | URL: http://nathydemecho.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: