2010-08-29
 10:41:30

Godmorgon söndag igen.

Godmorgon nu är det söndag igen och jag vaknade för ungefär en halv timme sen.
Näsan rinner. Hoppas jag inte ska bli sjuk nu . För det orkar jag inte. så jag håller tummarna .
I dag ska jag träffa älsklingen eftersom att han sa att han skulle till forum med sin vän . Men han verkar ligga och sova fortfarande. Så ska väll föröska ringa honom om ett tag igen . Men han somnade sent i natt.
Men men . Hur mår ni där ute då?

Jag ska lägga in lite bilder på magen . Det är svårt att få i samma vinklar som man gjort med det andra bilderna så man kanske inte ser att magen har växt så mycket. hehe .
Men det här det tar rätt mycket på ryggen.

Nu har en vecka gått sen skolan började och det är en vecka till och får se om jag kommer gå mycket längre. Men jag hoppas det blir lite längre så jag måste prata med läraren igen .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: