2010-08-13
 09:01:56

God morgon

Nu så sitter man här i morgonrock och ska snart in oh pussa på killen och säga att vi behöver gå upp.
För vi ska vara hos barnmorskan om1 och en halv timme så vi måste åka här i från 10.56.
Min lilla sömntutta ligger och sussar i min sköna säng kan förstå att han också vill sova vidare för den sängen är oerhört skön.

I dag är det Fredag den 13 och det är min älsklings tur dag säger han . För han brukar alltid hitta pengar då. Go for it , kör. Vi behöver det. I kväll vet vi inte vad vi ska göra . Mitt ex hon bjöd över oss på kräftskiva men min kille har ingen lust så tror ej det blir av tyvärr sofie.


Men nu ska jag ställa fram frukost och gå och pussa han på nosen så han kommer upp.

Kram på er .Jag skriver vad som sägs hos barnmorskan.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: