2010-08-07
 09:51:30

God morgon alla glada!

God morgon i dag var det inte speciellt fint väder hära.Men men vad ska man göra.
I dag mår jag hyfsat bra förutom att jag är jätte trött och lite tept i näsan .Ryggen värker och vattnet flödar igenom kroppen och tyvärr så sätter det sig på hela kroppen och blir galen på de. 
Är det någon som kan rygg övningar som har hjälp för er.
 
Natten var lite jobbig jag vaknade och låg och kolla på tv i 2 timmar mitt i natten vovven vill vara så nära som möjligt men det finns ju inte plats i 120 säng så hon var lite i vägen så var tvungen att skicka ner henne från sängen.

I dag är det Lördag och vad ska man hitta på killen kanske ska tattuera sig om hans vän hör av sig och har tid . Annars tycker jag att det ska bli en mys kväll hemma i soffan . Äta lite bullar som jag bakade.
I morgon kommer mamma och min lådsaspappa hem men vi får se om att vi åker hem till västerhaninge i morgon eller på måndag . Nästa vecka kanske man ska träffa en gravid tjej som är någon vecka före mig och hon bor också i Haninge. Men vi får se om vi ska ses nästa vecka.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: