2010-08-04
 20:08:48

Förlåt för min dåliga uppdatering

Förlåt att jag inte skrivit på två dagar.Men vi åkte hem till mig i måndags och mamma lämnade sin data för att fixa den och min dator funkar inte så mamma sa till oss att vi kunde hämta hennes dator och lämna min så länge .
Så nu sitter jag på mammas dator igen

Jag och älsklingen passar familjens vovve. För att det är i norge och ska stanna där en vecka till.
så vi har mys vecka hemma ensamma i lägenheten . Skönt!

Vad har ni gjort under tiden jag varit borta da?

I kväll har vi inte gjort så mycket vi har lagat en lasange  och den blev inte så lyckad men den blev god i alla fall och det är väll huvud saken .
Jag ska ta lite bilder på magen nu också eftersom jag gått in i en ny vecka.

Det har ju varit jätte onstigt väder dessa dagar . I dag regnade det hela dagen men nu på kvällen är det jätte fint-
Jag satt och kolla på ett rönnbärsträd som vi har utan för framsidans balkong . Och det är mycket på den . Så det kommer förmodligen bli en kall vinter!  tror ni på att man kan kolla på rönnbärsträd?

Mer i kväll som vi /jag ska göra som jag längtat efter länge är att lägga sig i ett bad med tända ljus.
Mysigt !


Kärleken till min familj , min kille hans barn och bebis i magen växer för varje dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: