2010-08-13
 15:42:10

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag längtar bara mer och mer efter dig.
Varje gång jag ser en barnvagn eller något klädesplag som är till dig.
Så tänker jag på när du ska komma till oss.
Min kärlek till dig redan nu är stor.




Du kom till vårat liv helt oplanerat du frågade inte ens om du fick komma.
Men jag tyckte om det jag kände tyckte om den känslan av att veta att du skulle flytta in där och ligga där i veckor månader korta sekunder långa timmar. Jag gillar det jag känner. Visst har vi mycket press på oss.
För att få det så bra som möjligt. För att vi ska ge dig ett varmt och tryggt hem
Men jag/vi ska göra det bästa för dig. Hur det än blir kommer du alltid stå närmast mitt hjärta.
Du har en familj här utan för magen som väntar på dig .
Det väntar på att det ska få se på dig och få känna på dig.
Att känna hur du buffar där inne . Det är helt otroligt.
Här i stora världen är det inte lika trångt det kommer du själv att se .
Här finns det plats för att människor som skapats.

Kärleken till dig min dotter ökar för varje dag minut sekund som går.
Att bara veta att du ligger där inne och mår bra får mig att le.
Du hör mig många gånger säga att jag älskar dig.
Vi ska göra det bästa för dig vi ska göra det vi kan .
Sen får vi bara ta en dag i taget och se att alla bitar faller på plats.

Du ser nog hur ljuset är här ute i stora världen .
Hur jag rör mig, hur jag låter.
Hur din pappa pratar med mig och hur han känner på dig fast utan på magen .
Allt vi gör med magen klappar pratar och petar. Det är för att vi vill att du ska komma ut .
För att du ska känna dig älskad . För att du ska få en relation med oss på utsidan.

Men vi längtar efter dig gumman .
Jag älskar dig min dotter och pappa gör också det.
Om några veckor om några dagar och några minuter så syns vi . Och jag kan knappt berja mig tills den dagen .
För jag vill bara kolla dig i min famn och pussa på dig . Ta dina små händer i mina och visa dig vägen till det nya livet. .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: