2010-08-26
 10:20:20

Det är ju snart fredag igen!

Nu är man vaken jag somnade väldigt sent i går.
Men jag tror jag ändå fick sova hela natten i alla fall.
I morgon är det fredag igen . Det där med att veckorna går segare efter vecka 30 stämmer inte . För jag tycker tiden bara springer i väg. JAg har ju redan gått en vecka i skolan . Så det går väldigt snabbt.
Om en timme så ska man gå till bussen som ska ta mig till mödravården.
Ska träffa min nya barnmorska i dag och går hoppas på att jag har henne tills bebis föds.

I dag kl kvart i 5 så börjar föräldrarutbildningen . Kul längtar tills man ska ta dig dit.
Kan knappt bärja mig .



Jag saknar min älskling.
Men när man ser han igen vet man inte.
kommer alltid älskar dig Per , Du är mitt hjärta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: