2010-08-24
 22:41:48

Dålig uppdatering idag märkte jag

I dag har det nog inte varit min bästa uppdatering.
Skolan gick bra i dag förutom att jag blir så trött så snabbt.
Så man undrar i bland om man ska somna på sina ritningar haha.
Men får stoppa tändstickor under ögonlocken .

Efter jag slutade i dag träffade jag min barndomskompis Rosanne som flyttat tillbaka till sthlm .
Jätte kul ! Nu kan man träffa henne oftare. Jag ska till och med träffa henne i morgon.

Jag har inte träffat min underbara man sen i söndags det känns så tomt i mitt hjärta.
Men när jag går i skolan så sover jag hemma så man hinner typ bara träffas efter skoltid .
Men på torsdag eller kanske en snabbis i morgon så kanske man träffas en stund. Men på torsdag kommer vi träffas eftersom första föräldrarutbilnings dagen är då, Spännande alltså!
Kan knappt hålla mig. Och sen efter den träffen är det bara 5 träffar till + 3 stycken som är när alla bebisar kommit . Men de 5 veckorna kommer gå snabbt. Så nu börjar tiden verkligen rinna ut i sanden .Så man kanske ska lägga i ett kål och göra i ordning med kläder köpa nappar och så där.

Juste min inköpslista ska ju in här på bloggen också.


Nu ska jag in i duschen och så där. Kanske skriver ett inlägg efter jag duschat annars kommer det in ett i morgon inann jag kilar i väg till skolan :)

Kram på er



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: