2010-08-20
 00:07:42

Att du vårat hjärta snart kommer till oss

Tiden har gått så snabbt.
Snart ska vi få se dig.
Vi ska få ta på dig.
Känna doften av dig.
Höra dig prata på dit språk.

Min kärlek till dig ökar.
Din pappa är helt underbar.
Dina syskon väntar på dig.
Vi alla väntar på dig.

Du växer för fullt där inne.
Att höra dit hjärta slå
 Gör så att jag knappt kan stå.

Alla barnkläder alla saker som snart ska upp.
Hjulen på barnvagnen ska pumpas.
Pjälsängen ska snart monteras .
Väskor ska packas till förlossningen.

Du är min skatt .
Vi är en famij redan även fast du är där i magen.
Dina syskon är här utanför med oss redan.
Det kommer finnas plats för dig.
Alla kommer få den kärlek dom behöver.

Att se dina rörelser får mig att le.
Att du svarar med sparkar när man säger något till än.
Säger bara att du förstår.
Varje gång man säger god natt till dig innan man somnar.
Svarar du med en eller fler sparkar.
Och att mamma och pappa älskar dig.
Betyder dina sparkar då att du också älskar oss.
Att du redan kan bli arg är rätt kul.
När din pappa klappar smeker dig utan på min mage.
Och han tar bort handen blir du fustrerad och börjar jäklas med mig .
Och direkt när han lägger tillbaka den så blir du lugn igen .
Du är vårat lilla mirakel.


MAMMA OCH PAPPA ÄLSKAR DIG VÅRAT LILLA MIRAKEL



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: