2010-08-12
 12:22:07

Är hon lång eller är det livmordern som inte är så stor?

Bebis i magen mår bra i går så kändes det som att hon skulle sparka sig ut för att hon sparkade och buffade så hårt. Så nu tror jag att det börjar bli riktigt trångt för henne där inne . För annars skulle hon inte säga i från så mycket som hon gör.


I morgon så ska man träffa en ny barnmorska igen . Det här med nya barnmorsker stör mig lite.
För efter henne jag sk träffa i morgon så ska jag få en ny och när jags ak träffa henne vet jag inte .
Och hoppas inte hon slutar då för det dom sger där på mvc är att hon kommer vara fast där.
Men om hon blir sjuk kommer jag ju träffa en ny .

Så jag håller tummarna att det blir bra den här gången .



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: